*STOLT*

Har faktiskt sjukt stolt över mej, jobbat två sider i mattenboken, på en lektion !? De är faktiskt bra för att vara mej ;)
Iaf, hade precis en matte lektion på en o halv timme. Vi skulle egentligen ha NO på den andra lektionen, men den ska också vara matte -.-'
så de blir lixom tre timmar matte, och vi har bara 10 minuters rast. Så ahh, de är ju inte bra ;)
Så har jobbat berdvid Felicia också, vi har faktiskt jobbat bra, typ första gången !?

När jag kommer hem ska öva och så på vissa läxor.
Efter de ska jag vila, för har match idag mot Kärra typ vid 7 !?
Så kommer vara jätte trött imon. Eller så får jag väl bara lägga mej tidigare idag ;)
Men ni får la ha gött :*


Och idag är jag helt osminkad !
Sen efter matten igen, shar vi bamba sen idrott sen klassråd.
Efter ska jag bara dra hem :D

Kommentarer
Postat av: Nellie

HAHA, grattis ;) <3

Lycka till på matchen :)

Kram

2010-11-24 @ 13:31:11
URL: http://nelliieduvet.blogg.se/
Postat av: alice <3

Gölliga :D

2010-11-27 @ 16:55:19
URL: http://alliicebiieeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0