Ny blogg, IGEN !

Så, nu har man en ny blogg, IGEN ! typ 3 blogg eller nåt ? Men ibland är de faktiskt kul ! Min andra blogg, skrev jag i ganska mke, sen hade jag en "bloggpause", sen började jag blogga, efter tag pallade jag verkligen inte mera och slutade blogga !
Men nu men nu ska jag faktiskt verkligen försöka att uppdatera 2-3 gånger per dag, så ni vet att jag lever ;)

Men idag har jag iaf vart med Nellie, kolla hennes blogg www.nelliieduvet.blogg.se
Typ tog mitt nya bloggnamn därifrån ? HAHA, vem vet ?
Iaf, jag ska lära mej att typ "klicka här" så kommer någons blogg upp.
Ska försöka få hjälp med de ? Eller någon som kan kommentera och förklara ? (A)
ajja, jag har vart med Nellie. Hon hängde med mej hem efter skolan.
Vi åt, va ute och köpte choklad, och skrattat ganska mke ;)
Men jag tog inga bilder :(
Sen måste jag också lära mej hur man laddar upp bilder från mobilen till datan.
Nån som kan kommentera hur man gör ? ;)
ajja, ska iaf fortsätta med engelska läxan, sen drar man in till duschen.
Nu när de är så kallt måste man ju vara varm ;) eller hur .. ?


FACELOOK !



Dagens kläder
Tröja:syster gaderob
Linne: jag vet inte ?
Tights: Gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0