klippt mej ;oo

Hej, nu är jag hemma. Har klippt mej. Man ser inte sån skillnad, men håret har blivit kortare.
Så de känns konstigt.
men ajja, har ätit och sånt. Vet inte vad jag ska göra, kanske va med Tyra.
Skulle egentligen vara med Nellie, Alice & Alexandra, men Alexandra va hemma och nu svarar inte Nellie på sms och jag har inte Alice nummer. Vilken tur jag har !
ajja, kanske ska vara med Tyra, får se. HHAHA, vet inte ens om jag orkar åka t henne, eller om hon kommer hit.
Får väl se ;)
Och jag hatar verkligen snön, så jävla jobbig ! Och så är de så kallt med !?
ajja, hatar de !
Och så måste jag sälja massa kakor, som pengarna går t laget, ahh !
Så mamma tjatar om att jag måste göra de snart, och blablabla !


Så här ser du ut utanför mej på nedervåningen !
Sjukt mke snö !?


Så här blev håret, sen nästan likadant ut, men de är kortare och så !
Så blev de en ful bild på mej med, så igga de ;)

Kommentarer
Postat av: jn

2010-11-30 @ 18:56:26
Postat av: Nellie

sjukt fin är du! <3

2010-11-30 @ 18:56:55
URL: http://nelliieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0