Äntligen kan jag blogga !

Så, nu kan jag blogga.
Hade tänkt blogga på svenska lektionen, men vi hade vikarie.
Och då fick inte ens använda datan !
Han var iaf skit sträng ! Skit jobbigt !

Ajja, nu har vi iaf SO, så nu kan jag blogga.  Bra va ?
Och idag slutar jag 4, och direkt efter så har jag träning. KÄnner mej så sportslig på måndagar.
För sista lektionen har vi Idrotts profil, och efter de måste jag dirkt t träningen. såå ahh !
MEn nu måste jaf fortsätta jobba med Alexaandra. Vi jobbar med Moskva och de ska vi redovisa och blablabla... !

såå, HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: Terjeerica

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-08-05 @ 11:23:31
URL: http://terjeerica.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0