väntar !

just nu sitter jag i korridoren och väntar på att lektione ska börja, vår sista lektion för idag. Har inte idrotts profilen mer denna terminen. Och jag kan inte blogga mera idag, för min pappa tycker att jag använder min data för mycket, så på måndagar så jag egentligen inte använda datan, men nu är jag i skolan, så ha vet inget, shh.. ! :d
Snart jag spela på datan, bubble truble & felicia ska börja för att jag har spelat 4 :p
nej skojja bara, klart jag ska börja :o
är på sista banan, och tro mej, den är verkligen svår ! :D








Jag och Katte, fast hon visste inte att jag tog kort :D

Kommentarer
Postat av: Dima ♥

Saknar dig jätte mycket!

Ha en god jul och ett gott nytt år gumman!

kramkram

2010-12-20 @ 12:28:34
URL: http://dimabergstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0