Snart är julen över !

Förlåt att jag inte har uppdaterat, men i torsdags va jag i stan och handlade julklappar, sen när jag kom hem slog jag in allt sen hann jag inte blogga.
Och igår va de ju jul, så GOD JUL ALLA I EFTERSKOTT ! :D

HAHAHAH, men igår va man hos kusinerna och firade jul, va jätte mysigt.
Jag fick en mobil, xperia x10 kläder, pengar  smink parymer, krämer och lite annat också ;)
men jade de iaf bra, men sjukt mycket mat ! :o
Men på julen ska man ju äta mke mat ;)
Sen så åt man ju mke godis och sånt med. En riktig tjockis va man igår !
Hade iaf jätte mysigt, sen så tog jag tre kort med mobilen, HAHAH
Och imon kanske jag inte bloggar så mycket heller, för då ska man t dej stora rean i stan med Denise.
Nu när man har mke pengar ;)
Senare på dagen imon kommer min bror, min andra bror jobbar, HAHHA stackars han ;)

Men just nu sitter jag i jeans ett linne och min nya morgonrock, skit mysig är den, och rosa :D





Kommentarer
Postat av: dima

sv: tack gumman du med <3

hoppas du haft en bra jul!

kram <3

2010-12-25 @ 20:15:25
URL: http://dimabergstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0