inte hunnit !

har faktiskt inte hunnit blogga, men igår va jag ju i stan med denise o alexandra.
Men när vi va i stan så mötte vi Yasmina och Jossan. Så då va vi med dom i stan. Köpte inget speciellt, bara ansiktmask som jag hade på kvällen. Men jag hade iaf jätte roligt, bilder kommer senare.

Men idag så va jag i allum, blev väckt av Alexandra halv 11 för hon skulle ju komma t mej 11. Men jag hann iaf fixa mej. Sen åkte vi till bellvue, där skulle vi möta Alice och ta bussen t allum. Vid terminalen mötte vi Jennifer och Yasmina. Men yasmina och lea hade bråkat så vi kunde inte gå med dom.
Så jag Alice, Alexandra och Lea gick lite för oss själva. Men sen så va Alexandra o Alice hungriga som dom åt på max, då gick jag o Lea och kollade lite på saker. Och när vi kommer tillbaka sitter alexandra o alice med yasmina o jennifer.
Senare skulle yasmina o jennifer äta mågon annanstan så åkte upp en våning men då ville jag ha en lyxschake :P
så då åkte jag o lea ner igen, köpte en lyxschake, då mötte vi Felicia och Cazandra :D
Va vi lite med då, vi satt på max och snackade lite, sen köpte vi pommes, mumms. ;)
Men sen gjorde vi lite saker senare åkte vi hem. Alexandra åkte med oss hem, jennifer yasmina o alice skulle va kvar.
Och nu har jag vart hemma ett tag,
så jag vet inte vad jag ska göra, imon ska jag iaf på bio med denise tror jag, men ni får ha de bra så kommer bilder från igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0