Inte hunnit blogga !

Igår hann jag inte blogga för vi hade match. Åkte hem vid 1 så kom typ hem vid halv två. Så höll jag på att skriva ett inlägg, och så dog datan -.-' LYCKAT !
Iaf, sen så hittade jag inte laddaren heller. Men då tog jag en dusch åt fixade mej lite. Vid ungefär 4 drpg jag och Lea till stan. Men vi skulle egentligen till allum. Så vi skulle ta en buss från stan, men vi orkade inte vänta i 15 mintuter.
Men jag köpte iaf julklappar till, mamma, pappa och systerm och en äppelpaj till mej ;p

Men idag var de skola. Hann inte blogga på lektionerna, för först hade vi bild och då får inte ta med datorerna.
sen va de lucia tog :D
Och på två lektioner kolla de vi på en. Sanning eller konsekvens ! De va en bok hela klassen läste så vi kollade på filmen med :p
Sen va de bamba och orkar inte sitta vid datan på bamba rasten eller så. Sen hade vi engelska och då kollade vi på film igen :D
Efter de hade vi idrotts profel, direkt efter de va de handboll.
Men nu ska jag ta en dusch, så bloggar senare ikväll. PÖSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0