Hemma !

eller, jag är inte hemma, iaf inte i skolan.
Är hos lea, mötte henne så gick hem t henne. Vi pratade lite om vad som hade hänt i skolan, hände en sak i hennes med. Sen berättade jag va som hände i min. HEMSKT ! och efterblivina lärare, som kommer typ 5 minter senare efter bråket börjat !? men försökte stoppa även om de inte gick så bra ;)
ajja, skit samma.
är iaf hemma hos lea, båda sitter vid en data. KUL ! :D
men vet faktiskt inte ad jag ska göra idag, ska snart hem och äta tror jag. Sen kanske jag går tillbaka t Lea :p
AHHA, vi är verkligen nördar, båda bloggar !
men jag bloggar senare, puss :D






Bilder från i sommras ! Saknar verkligen sommaren :(
längtar till sommaren 2011 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0