hejsvejs !

Jag vet jag sa tt jag skulle blogga när jag kom hem, men då gick jag ut med hunden, åt sen har jag bara städat. Efter de har jag drogat ett spel. HAHAH
Sen har jag väl inte gjort så mke idag,
Men iaf, imon så har jag uvecklingsamtal, så får gå ifrån lektionen, WOHOO ! 20 minter tidigare.
Men efter utvecklingsamtalet ska jag möta nellie, hoppas bara jag inte får stå och vänta på henne. Hon har nog inte slutat när utvevklingsamtalet ät slut.
ajja, sen ska väl hon bara hem och lämna hennes saker sen drar vi t stan.
För runt tre kommer Kenza t sta, vid Guldfynd. Och då måste man ju dit !?
Så jag ska dit med nelliee, sen kanske ska hon sova här, får väl se.
Men vi ska oaf kolla på skräck film ;)
annars vet jag inte vad vi ska göra !

haha. nu har jag redan berättat typ vad jag ska göra imon? ajja, lika bra de. För hinner nog inte blogga så mke imon.
Men ni får väl ha de bra :*


Har bara en bild nu, för felicia och emelie har raderat alla min andra, eller ahh.. dom har lakt dom i en annan mapp, sjukt jobbigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0