God morgon !

så, då har men vaknat. Trodde de va jul idag, så när jag vaknade sprang jag ner för trappan för att se om de fanns julklappar under granen. Men vi har ju inte ens köpt en julgran än. SÅ jag ringde pappa och frogade vart han och mamma va, så va dom och köpte julklappar och en gran :D
AHHAH, men idag så ska jag fixa lite i rummet och så, sen ska jag till stan med Yasmina.
Hoppas bara inte att vi möter en fjorts som igår, HAHAH :D
vet inte nät vi ska åka eller, yasmina svarar ju inte på sms, så får väl börja fixa lite, så jag får åka till stan sen :p
Men nu ska jag fixa mej och rummet. Först ska jag äte frukost ;)
Jag bloggar innan jag åker, så ni får ha de så bra, pöss :D

Kommentarer
Postat av: isabella

vinnaren av dagens blogg finns nu uppe på bloggen , kika in & kolla om det blev du :-)

2010-12-23 @ 13:06:45
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0