Förlåt !

jag vet jag vet... har inte bloggat på två dagar men har inte orkar eller hunnit !
men nu gör jag de.
jag kom hem för typ en halvtimme sen, har spelat match på wasaiterna. Och några som spelar i de laget går i min klass så de va roligt att möta dom. Vi vann med 15 - 4 . Sjukt bra spelat tjejer !
Men tidigare idag så va jag i stan med emelie. Vi skulle köpa julklappar men hittade verkligen inget där !
De ända jag köpte va en äppelpaj på MC.
Och när jag och emelie gick runt och åt våran äppelpaj, kommer de fram en fjortis till oss och frågar varför vi har kallat hennes kompis h*ra ?
och de har vi inte, lixom, vi kände inte tjejen eller nåt ?
men jag och emelie skrattade mest åt de. För jag tror hon var runt 14-15 och nästan lika lång som mej cch tandställing.
De såg faktiskt roligt ut. :D
Eftersom vi inte hittade nåt i stan så tog vi bussen in till allum. Där möte man Dima, Dania, Alice och Miriam.
Och jag har saknat Dania och Dima sjukt mycke !
Så de va roligt att träffa dom :p
Men hittade inget speciellt i allum heller. Imon ska jag göra ett nytt försök och åka in till stan igen.
Fast då ska jag dit med denise. Och då behöver jag inte vakna så tidigt som jag gjorde idag.

Men just nu sitter jag i vardags rummet och kollar på 2 & 1/2 männ, fast tror att de slut, har inte kollar direkt :D
Men nu var reklamen slutoch de hade inte slutat :D
De är bra, har nått att titta på. Men nu märkte jag att de blev ett ganska långt inlägg,
men då har ni ju iaf nåt att läsa :p
Så ni får ha de så bra så kommer snart Dagens blogg vinnrare. Den skulle ju egentligen komma igår, men hann ju inte blogga, så ahh..
Glöm inte, vinnaren kommer snart :D

Kommentarer
Postat av: Cazzi

vi vann med 16- 4 faktiskt :)

2010-12-22 @ 22:44:03
URL: http://caazandracassanellii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0