FAN !

hade skrivit ett fuscking långt inlägg sen hackade sej datan och jag vat tvungen att starta om datan, och såklart försvinner allt ! :@
men jag orkar iaf inte skriva om allt, men jag hos lea, nu vet ni de :D
och jag har gjort "världens finaste" header till lea, som hon säger att hon ska använda,
men de tror jag inte på. HAHAHA :(

men annars mår jag väl bra, vet inte vad jag ska skriva, vill skriva ett långt inlägg som gjorde förut, men kommer inte allt ag skrev om, så de blir lixom lite svårt.
FÅR FLIPP !? :o
men vet inte vad jag och lea ska göra, men nåt ska vi väl göra tror jag.
Hon ska bara hämta sin data. Och så kan ni kolla hennes blogg.
har faktiskt gjort ett inlägg där som jag tycker blev bra :D AHAHAH


Den "fina" headern jag gjorde t lea :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0