Bloggpaus !

Så, nu har jag haft en blogg pause i en vecka. Har verkligen inte orkar blogga. Men veckan har väl vart som vanligt tror jag. Inte hänt nåt så mycket. Bara bråkat med en kompis...

Kan berätta lite vad jag gjorde igår iaf.
Efter skolan va jag bara hemma. Men vid 4-5 åkte jag och Yasmina till Godis Tappen. Lea hängde också med.
Kan bara säga en sak. Fan va mätt man kan bli av godis !
Trodde seriöst jag skulle svimma !
Men vi satt bara i Yasminas säng, drogade sjukt mycket godis och pratade om allt möjligt.
Men senare vid 7 gick Lea hem, och då hämtade jag min data och gick tillbaka till Yasmina.
Vid 8 drog jag hem, skulle se på idol med familjen. Och då åt man bara mer godis.
Va en riktig tjockis igår !
Kusinen va också hemma hos oss. OCH JAY VANN !
Han sjunger så jävla bra. Sådär rockigt, ni vet ;)
Men sen efter idol, va jag bara på mitt rum och försökte att inte spy.

Men idag ska jag vara med Yasmina. Vi ska faktiskt vara lite barnsliga idag. Vi ska åka pulka med hennes lillasyster.
Sen vet jag inte vad vi ska göra. Men ska iaf äta sushi idag. Tror jag, om pappa inte glömmer.
Skulle gjort de i torsdag, men affären va stängd, och igår orkade inte pappa åka köpa.
Men idag har han faktiskt lovat mej !
såå ah,, men jag bloggar mera senare. För nu ska jag duscha och känna mej fräsch ! :D


Jag och Yasminas hund, lenox :D

Kommentarer
Postat av: Yasmina <3

HAHAHAHAH , sexig bild :D<3

2010-12-11 @ 13:03:05
URL: http://denfinayasmina.blogg.se/
Postat av: alice ♥

haha,

så söta !<3

2010-12-11 @ 14:06:26
URL: http://alliicebiieeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0