AHHAHA !

Idag var spanskan inställd så skulle vara med Alexandras franska. Dom kollade på en fransk film. Bara efter en halvtimme blev jag utslängd. en halv timme !?
Men filmen va ändå tråkig och jag fattade inget. Nu vet jag en sak, ska aldrig börja i franska.
Just nu sitter jag utanför franskan och har de tråkigt. Väntar på alexandra, sån bra kompis är jag ;)
Men måste vänta i typ 40 minuter på, WIIHOO ! :D
Och jag kan ju inte blogga i 40 minter ;)
Så vet inte vad jag ska göra. HAHAHA. jag har verkligen tråkigt :(
Men senate vet jag inte vad jag ska göra. Göra läxor tror jag :(
Men vu vet jag faktiskt inte vad jag ska srkiva om mera. Ni får ha de så bra :D

Pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0